3.1.18

Рекомендовані нові форми бібліотечної роботи


Бібліо-кафе — форма заходу, побудованого за типом кафе, де в меню замість блюд подаються книги (автори, міні-заходи) Наприклад, «В» Бібліоменю» входять книги на будь-який смак: від невигадливих книжкових страв до самих смачних і вишуканих
Бібліотечний бульвар — захід, що проводиться на вулиці з метою реклами книги і читання
Бібліофреш — ( англ. fresh — свіжий) бібліографічний огляд новинок   (напр: методичний бібліофреш)
Бібліошопінг – форма масового заходу, в ході якого один учасник заходу пропонує іншому учаснику «придбати» книгу з фонду бібліотеки прорекламувавши її. Шопінг (англ. shopping) — форма проведення часу у вигляді відвідин магазинів (найчастіше торгово-розважальних комплексів) і покупки товарів (одягу, взуття, аксесуарів, головних уборів, подарунків, косметики і т. д.).
Геокешинг — («geocaching», від грец. «Geo» — Земля, англ. «Cache»- тайник) — це захоплююча гра, в якій присутні: подорож, знаходження місця розташування заданих об’єктів, пошук інформації про об’єкти та відповідей на запитання.
Гурман-вечір — аматорів …. жанру — вечір, присвячений певному жанру літератури, підготовлений з урахуванням підкреслення («смакування») кращих сторін даного жанру.
Караван історій — захід, що складається з самих цікавих історій, пов’язаних з найвідомішими людьми, історичними місцями, традиціями і подіями.
Караван книг — захід, присвячений презентації декількох книг як однієї, так і різної тематики. Наприклад: караван новинок, караван забутих книг.
Книжковий дрес-код — форма масового заходу, на якому презентують саме ті книги, які можна вважати обов’язковою складовою іміджу сучасної людини.
Майданчик — захід на будь-яку тему, який проводять на обмеженій території.
Нон-стоп — захід, присвячений читанню віршів на одну тему, одного автора або авторських

Флешбук — презентація або знайомство з цікавими книгами за допомоги цитат, ілюстрацій, особистих переживань та іншої інформації про книгу.